czwartek, 7 kwietnia 2011

SCHUDNE !

Pora wziąć się za siebie. Chcę być lekka, śliczna delikatna. Mam potworne uda i pupę. Strasznie sie ich wstydzę, chyba całe moje nieszczęscie w zyciu bierze sie wlasnie z tych obtłuszczonych ud i grubych nóg. Nienawidze tego!! Chce wyglądać jak baletnica. Jestem bardzo wrażliwa na piękno. Uwielbiam patrzec na pieknych ludzi, sprawia mi to ogromną przyjemność i polepsza nastrój. Ale kiedy orientuje się jak tłusta jestem, odechciewa mi sie wszystkiego, ciągle unikam basenu bo wstydze sie mojego ciała. Wstydze sie chodzić do szkoły bo jest duzo ludzi którzy patrzą na moje udziska i sie śmieją. Nie chce tak wyglądać! Jak chodze to podłóga się trzęsie i meble razem z nią. Tłuszcz na mnie sie przelewa, jest to OCHYDNE!
Sartuję z wagą: 58,5kg
Cel 1   56kg
Cel 2   54kg
Cel 3   52kg
Cel 4  50 kg
Cel 5 i stabilizacja 49kg.
Wzrost: 167 cm
Wiek: 20 lat
Dodam ze super by bylo jakbym spotkała jakichś ludzi którzy tez walczą z nałogiem żarcia. Którzy chcą być silni psychicznie, walczyć ze słabościami i zbliżać się do perfekcji!! Ponad to mam zamiar ciężko trenować, duzo się uczyć, duzo spać i być miła i kochana dla wszystkich. Poprostu idealna ! :D

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna